zaterdag 27 juli 2013

Still soooo much to do!!!

Time flies when you're having fun.... En met nog maar een ruime 1,5 week voor de boeg, moet er nog het nodige gedaan worden. Meubels fotograferen, online zetten en verkopen is er daar een van. Dan moeten er nog zaken geregeld en gebeld worden en uiteraard moeten er spullen gepakt, weggegooid en opgeruimd...
Maar tja: er is hier ook nog zoooo veel te zien en te doen wat allemaal te leuk is.

Ik realiseer me, met het schaamrood op mijn wangen, dat ik jullie, mijn trouwe lezers, alweer een geruime week heb laten wachten, maar met alle nodige (en minder nodige, maar wel leuke!) bezigheden, komt het bloggen toch even op een wat lager punt van mijn prioriteitenlijstje....

Maar goed: bij deze toch weer even een wekelijks (foto) kijkje in ons leven.

- Met op maandag en donderdagavond Seaworld-bezoekjes (overdag en 'savonds) met wellicht een laatste kijkje op de kleine baby Shamu.... En de grote...:)


- Op dinsdag een bezoekje aan Balboa Park en het Air Space museum... Met een zoon die later astronaut wil worden uiteraard een groot succes!

 

- Een woensdagavondbezoekje aan de goochelaar in het park.... Met een zoon die later goochelaar wil worden ;)

- Een bezoekje aan La Jolla Cove en childrens' pool op donderdag, om de zeehondjes, de eekhoorntjes en de meeuwen vast 'dag' te zeggen. Helaas zit het weer aan de kust niet zo heel erg mee, maar misschien kunnen we van de week nog een keertje snorkelen...
Daarna 'savonds heerlijk met zijn tweetjes tapa's gegeten....mmmmm.


- Vrijdag samen met de moms de brandweermannen bezocht en daarna meteen Old Poway bekeken.
(Waarom organiseren ze in Nederland toch zo weinig voor kinderen.... I'm sooooo going to miss this... Misschien een gat in de markt)


- En vandaag een bezoekje aan het Safaripark, waar de hoogtepunten toch wel de badende olifanten en de cheeta-run waren.

Naast deze drukke dagen ook nog geshopt, naar Kong-fuh geweest en mijn zus d'r haar geverfd...


Kortom: het was weer een drukke maar heerlijke week hier in San Diego.... Nog even.....




 

2 opmerkingen:

  1. Geniet ze nog even! Liefs, Lydeke ( en tot snel!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch als jullie terugkomen ben je overspannen hahah jullie doen zoveel Kus Mama

    BeantwoordenVerwijderen